Què és la CGT | On trobar-nos | Afiliació | Butlletí
C/ Burgos 59, baixos - 08014 Barcelona - Telèfon: 935 120 481 - http://www.cgtcatalunya.cat - spccc@cgtcatalunya.cat

0 | 10 | 20 | 30 | 40 | 50 | 60 | 70 | 80 | ... | 450
dimarts 4 d'abril de 2017 ,  per  Coordinació del Catalunya
El 2017 les centenars de milers de persones que treballem en el sector TIC assistim al cinquantè capítol de negociació entre CCOO-UGT i la patronal. En aquests 7 anys sense conveni, els salaris mínims per categoria professional han caigut un 9,8% com a resultat de la congelació de taules. El que, podeu imaginar, no suposa cap problema per a una patronal que porta diversos anys de política de (...)
dimarts 14 de març de 2017 ,  per  Coordinació del Catalunya
Després de l’èxit de les convocatòries del 6 d’octubre, el 28 de novembre de 2016 i el 26 de gener de 2017, CGT convoca una nova vaga d’un dia complet en el sector del Contact Center (més conegut com Telemarqueting) per al proper 17 de març de 2017. La vaga s’ha convocat aquest 28 de febrer davant el Ministeri de Treball, després de no presentar-se la patronal a la reunió de mediació convocada davant (...)
dimecres 18 de gener de 2017 ,  per  Coordinació del Catalunya
TELEMARQUETING:ENS MOVEM PER UN CONVENI JUST I DIGNE 26 DE GENER: MOBILITZACIÓ A BARCELONA El dijous 26 de Gener, les treballadores del sector del telemàrketing tenim una nova oportunitat per fer-nos visibles i lluitar per millorar les nostres condicions de treball. La Conselleria de Treball ha tornat a vulnerar el dret de vaga en aplicar uns serveis mínims del 100%, en alguns serveis en (...)
dissabte 31 de desembre de 2016 ,  per  Coordinació del Catalunya
CGT informa d’una transcendent sentència per a tota la negociació col·lectiva que dóna la raó a la demanda interposada en solitari per aquesta organització quant al conveni de Contact Center. Fa més de dos anys CGT va denunciar la vigència del Conveni del Telemarqueting. Un conveni que havia tingut una vigència de 5 anys i que des del nostre punt condemnava als treballadors de Telemarqueting a la (...)
dimarts 20 de desembre de 2016 ,  per  Coordinació del Catalunya
Després de l’èxit de la convocatòria del 28 de novembre de 2016, CGT convocarà una nova vaga d’un dia complet en el sector del Contact Center (més conegut com Telemarqueting) per al proper 26 de gener de 2017. Els tràmits d’aquesta convocatòria han començat avui mateix amb la petició de mediació del Servei Interconfederal de Mediació i Arbitratge (SIMA). De moment a aquesta nova jornada de vaga no s’han (...)
dimarts 6 de desembre de 2016 ,  per  Coordinació del Catalunya
SOBRE CALENDARIS I CONFLICTE COL·LECTIU A prop d’un any després de l’entrada en vigor dels nous calendaris ja no ens cal fer previsions i podem fer una valoració del que han significat realment. Com ja vam denunciar a inicis d’any, la implantació dels nous calendaris ha suposat la pèrdua de llocs de treball i una precarització dels ja existents. Des del dia 1 es van veure les deficiències i la resta (...)
dimarts 29 de novembre de 2016 ,  per  Coordinació del Catalunya
Article de Santiago Alonso, Coordinador estatal de Telemarqueting de CGT
Es diu moltes vegades que el telemarqueting és un exemple de treball precari. Intentaré explicar què significa això. En la meva empresa la major part de la gent a la qual contracten són dones amb jornada parcial. Atenem una infinitat de serveis, des de serveis bancaris, companyies d’assegurances, companyies telefòniques, fins i tot el servei d’atenció al client d’una gran administració pública. Tots (...)
dimarts 29 de novembre de 2016 ,  per  Coordinació del Catalunya
ÈXIT ROTUND DE LA HISTÒRICA JORNADA DE VAGA DEL 28 DE NOVEMBRE Els treballadors i les treballadores del Contact Center (més conegut com Telemarqueting) han respost de forma contundent al repte de la patronal secundant massivament la vaga de 24 hores del 28 de novembre de 2016 a nivell d’estat espanyol, amb un 75% aproximadament de seguiment que supera fins i tot la ja elevada xifra del passat 6 (...)
dilluns 21 de novembre de 2016 ,  per  Coordinació del Catalunya
DILLUNS 28 DE NOVEMBRE VAGA ESTATAL DE 24 HORES EN EL CONTAC CENTER La CGT, present en la taula de negociació del conveni col·lectiu del Contact Center, abans Telemarqueting, i que afecta a més de 80.000 treballadors en tot l’estat espanyol, hem convocat Vaga de 24 hores per al dilluns 28 de novembre, igual que altres sindicats amb implantació en el sector. Per a la CGT el principal motiu que (...)
dijous 3 de novembre de 2016 ,  per  Coordinació del Catalunya
CGT convoca vaga indefinida a Unipost des del 7 de novembre per exigir el pagament de les nòmines que l’empresa deu a la plantilla. En concret, a l’empresa li falta pagar la meitat pendent de la nòmina de setembre i el 20% de l’extra d’estiu, que es va comprometre a pagar aquest octubre. CGT ha convocat aturades totals indefinides a partir del 7 de novembre per denunciar la situació de la (...)
0 | 10 | 20 | 30 | 40 | 50 | 60 | 70 | 80 | ... | 450
Rànquings 365 últims díes
  1. La CGT denuncia escassetat de material de protecció adequat per als sanitaris de la demarcació de Tarragona i les deficients mesures de prevenció i protecció
  2. Motherson Sintermetal products SA presenta un ERO, la CGT li planta cara
  3. Una sentència que ataca les llibertats i els drets civils
  4. El govern prepara una privatització massiva. Aturem la #LleiAragonés
  5. Crida de la CGT de Catalunya a la mobilització contra la #LleiAragonés
  6. Exigim la paralització de les oposicions de TEEI i que les fagin fixes
  7. Concentració 25-S al Parlament de Catalunya i material Llei Aragonés
  8. Formulari d’afiliació (beta)
  9. La CGT denuncia un cas de semiesclavatge laboral en una empresa de Valls
  10. Buch i Marlaska han de dimitir, BRIMO i UIP dissolució

Llicència de Creative Commons Subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 2.5 de Creative Commons
Lloc desenvolupat amb SPIP 3.2.3 [20352] | Squelette basat en el tema visual dissenyat per Fuksia
Webmaster - webcat@cgtcatalunya.cat | RSS | XHTML vàlid