La CGT faria arribar a Reus i a Tarragona trens que moren a Sant Vicenç de Calders - CGTCatalunya.cat
Què és la CGT | On trobar-nos | Afiliació | Butlletí
C/ Burgos 59, baixos - 08014 Barcelona - Telèfon: 935 120 481 - http://www.cgtcatalunya.cat - spccc@cgtcatalunya.cat

La CGT faria arribar a Reus i a Tarragona trens que moren a Sant Vicenç de Calders
divendres 2 de març de 2007 / Notícies / Visites: 3928
Menéame

El Punt - 2/03/2007 - Ò. M.. Tarragona.Els problemes al voltant del TAV, si bé ocupen bona part del debat públic al Camp de Tarragona, són poca cosa comparats amb els que pateix la xarxa de Rodalies. En aquest sentit, ahir la secció ferroviària de la CGT es va atrevir a exposar una solució per millorar la mobilitat al Camp. El sindicat considera «totalment viable» fer arribar fins a Reus i Tarragona els trens de Rodalies que actualment finalitzen el seu trajecte a l’estació de Sant Vicenç de Calders. Sobre aquest tema, el diputat socialista Francesc Vallès considera que la solució «haurà d’esperar» i que aquesta comporta «no perdre l’oportunitat» de construir el Tramcamp, aprofitant l’entrada en funcionament de la nova línia del corredor mediterrani.


Cap dels quinze trens Alvia diaris que uneixen Barcelona i Madrid no s’atura a la Secuita

Amb l’arribada del TAV al Camp de Tarragona, han estat moltes les veus que han alertat del perill que l’alta velocitat avancés en detriment del ferrocarril convencional. El mateix dia de la inauguració de l’estació de la Secuita, la CGT es referia a «la defunció» del tren diürn que unia les estacions de Tarragona i Reus amb Madrid, l’Alvia. Actualment, hi ha quinze combois d’aquest model que, gràcies a l’intercanviador d’eixos de Roda de Berà, uneixen Barcelona i la capital de l’Estat, en els dos sentits, passant per l’estació del Camp. La majoria són diaris. Però cap d’ells no s’atura a la terminal de la Secuita. Usuaris i altres agents no entenen per què Renfe no aprofita el pas dels Alvia per augmentar la freqüència de la connexió amb Madrid, tenint en compte que l’elevada demanda en punts com Saragossa fa que cada vegada s’hagi de comprar el bitllet amb més antelació, o simplement per oferir als usuaris del TAV la possibilitat de continuar el viatge directament cap a Barcelona.

La companyia s’aferra exclusivament a l’argument que els serveis que ofereix la nova línia del TAV Camp de Tarragona-Madrid equilibra amb escreix la supressió del tradicional tren diürn.

Veure en línia :
Comparteix
 Convertir a ebook |  Enregistrer au format PDF Guardar com pdf
Vols contactar amb la CGT de Catalunya? Aquí tens informació de com afiliar-te. Pots informar-te d'on trobar-nos aquí. Si ho prefereixes pots seguir els nostres perfils de Twitter i Facebook. Consulta aquí el llistat de perfils a les principals xarxes socials.

Rànquings 365 últims díes
  1. La CGT denuncia escassetat de material de protecció adequat per als sanitaris de la demarcació de Tarragona i les deficients mesures de prevenció i protecció
  2. Motherson Sintermetal products SA presenta un ERO, la CGT li planta cara
  3. El govern prepara una privatització massiva. Aturem la #LleiAragonés
  4. Una sentència que ataca les llibertats i els drets civils
  5. Crida de la CGT de Catalunya a la mobilització contra la #LleiAragonés
  6. Concentració 25-S al Parlament de Catalunya i material Llei Aragonés
  7. Formulari d’afiliació (beta)
  8. Contra la repressió i els nous muntatges policials, llibertat detingudes
  9. Les 5 noves punyalades del govern, la patronal i CCOO-UGT a la classe treballadora
  10. Exigim la paralització de les oposicions de TEEI i que les fagin fixes

Llicència de Creative Commons Subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 2.5 de Creative Commons
Lloc desenvolupat amb SPIP 3.2.3 [20352] | Squelette basat en el tema visual dissenyat per Fuksia
Webmaster - webcat@cgtcatalunya.cat | RSS | XHTML vàlid