Caos en els Call Center de Movistar - CGTCatalunya.cat
Què és la CGT | On trobar-nos | Afiliació | Butlletí
C/ Burgos 59, baixos - 08014 Barcelona - Telèfon: 935 120 481 - http://www.cgtcatalunya.cat - spccc@cgtcatalunya.cat

Caos en els Call Center de Movistar
Comunicat Secció sindical d’Atento de la CGT de Lleida
dijous 10 de setembre de 2015 / Acció Sindical / Visites: 358
Menéame

CAOS EN ELS CALL CENTER DE MOVISTAR

La secció sindical CGT Atento-Lleida porta denunciant duran molts mesos les lamentables condicions de treball que empitjoren dia a dia en el nostre centre. Condicions que encara han empitjorat més amb la última fusió de Telefònica-Movistar amb Canal+

En les plataformes d’Atenció a Telefònica-Movistar (1004), la pressió augmenta per atendre als clients de Canal+ sense tenir cap mena de formació adient ni disposar de les aplicacions informàtiques adequades. A l’igual que en els departaments de Telemàrqueting en Emissió,Atenció i Baixes.

Treballem obligats i obligades a vendre serveis i productes sense conèixer correctament ni preus, ni temps de provisions, ni protocols, etc. I tramitem averies i baixes dels equipaments de Canal+ sense coneixements dels protocols específics. Ens veiem obligats a atendre mentre els clients pregunten tots els dubtes possibles i es queixen pel temps d’espera per ser atesos o de la manca d’informació i atenció adequada.

Els operadors i les operadores hem d’aguantar la comprenssible frustració dels clients i la insuportable i injustificada pressió de Movistar, amb un allau de trucades i cues interminables a les quals no es pot donar atenció.

En aquesta situació, l’empresa no només no ha realitzat cap contractació sinó que en el que porta d’any, i només a Lleida, ha acomiadat 40 companys i companyes.

En el Servei per Empreses que ofereix Telefònica i que gestiona Atento sense cap distinció de la resta de serveis, també s’ha denunciat, des de fa temps, la manca de consolidació de categories professionals tècniques, la manca de contractació per substituir baixes i vacances, amb la gestió d’una doble cartera de clients que comporta pels companys que treballen. I a més de sancions arbitràries i manca de personal en general per poder atendre a clients correctament, també hem denunciat les pressions de Movistar en l’atenció a grans empreses, ajuntaments i Pymes, que necessitarien de serveis especialitzats per atendre’ls de manera adequada.

Telefònica-Movistar dedica grans pressupostos en publicitat i futbol, sense destinar els recursos necessaris en manteniment, personal, formació, equipaments, etc.
Per unes condicions de treball dignes!

No a l’explotació laboral a ATENTO!!!

Secció sindical d’ ATENTO de la CGT de Lleida

Lleida, 9 de setembre del 2015

Més informació:

- TWITTER CGT ATENTO LLEIDA

- TWITTER CGT LLEIDA

Comparteix
 Convertir a ebook |  Enregistrer au format PDF Guardar com pdf
titre documents joints

Fer un conmentari

Vols contactar amb la CGT de Catalunya? Aquí tens informació de com afiliar-te. Pots informar-te d'on trobar-nos aquí. Si ho prefereixes pots seguir els nostres perfils de Twitter i Facebook. Consulta aquí el llistat de perfils a les principals xarxes socials.


Llicència de Creative Commons Subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 2.5 de Creative Commons
Lloc desenvolupat amb SPIP 3.2.3 [20352] | Squelette basat en el tema visual dissenyat per Fuksia
Webmaster - webcat@cgtcatalunya.cat | RSS | XHTML vàlid